beyza k.

beyza k.
@beyzak4
Önce onların gözlükleriyle görmeye çalışıyoruz kendimizi, hayatı, olup biteni. Eğer o gözlükler kirliyse, camları kırıksa ya da numaraları ilerlemişse bizim gözlerimiz de ona göre biçimleniyor. Artık o gözlükleri kullanmıyor olsak bile o gözlükleri kullandığımız zamanlarda biçimlenen gözlerle bakmaya devam ediyoruz olan bitene.
Sayfa 27·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam

beyza k.

, bir kitabı okumaya başladı
Tuğçe Isıyel
8.4/10 · 493 okunma

beyza k.

, 1000Kitap'a katıldı.