Ezgi

Ezgi
@bezgin_
°Kun fe yekun°
Gelecekmisin?
Reklam
-Herkesin bir bekleyeni var. Senin yokmu? -Ben bekliyorum.
Beklemek yorucudur.
Lütfen sen de kursağımda kalma.
İnan bir başkası vursaydı bu kadar üzülmezdim de, Seni evim,ailem,yerim,yurdum bildim ben.
Reklam