Ezgi

Ezgi
@bezgin_
°Kun fe yekun°
Sanırım acı çekerek ölmek için doğmuşum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güçlüymüş gibi duran insanlar bir cümleyle yıkılabilirmiş
Beni hep kaybetmeyi seçtin.Neden kazanmayı hiç denemezdin?.
Hem Zehirsin hem de İlaç
Geçti yine boş bi' ömür Gözlerinden öpüyorum.