Herkes her şeyi unutuyor zaten..Herkeste bir kendini gerçekleştirme hali...Sanki o acıyı ya da sevinci yaşayan o değilmiş gibi...kendinizi kandırmayınız lütfen...Ya da nasıl bir egoya büründüyseniz uyanın...Aklınıza ya da kalbinize yazılan şeyi silemeyeceğiniz gibi değiştiremezsiniz de bu nettir..Zannettiğiniz bütün savaşlar sadece egonuzu zedelemenizden ibaret.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ah benim kuş aklım
nerde bu sıhhat vaktim
yüzü kara bir çocuktum
oracıkta bulmuştum
fakat uzaktan baktım
şöyle seyrinde dünyaya
bir garip çocuk aklım
|@filzofren
İyi düşünülmüş ama tam karar verilmemiş.İyi pişirilmiş ama tam kıvamında değil. Yürüyüş güzeldi fakat varılmadı. Yağmur ki sadece yağdı ıslanılmadı. Uçağı izledik fakat göğü gizledik. Vs.
kendi yalanını okur bir yalancı
şöyle manzaraya karşı
kırk doğru doğurur oracıkta
birkaç tren seferi
biraz feribot
en nihayetinde dünya kadar aldatmıştır garip ahmeti bir güzel
kendi dünyasını yaşar bir deli
şöyle hafif rüzgar bir de yağmura karşı
kırk hikaye yazar oracıkta
biraz kalbinden
biraz aklından
en nihayetinde dünya kadar yaşar hayatı bir güzel
ne kadar acıdır
kendi kimsesizliğini yaşar bir kimsesiz
şöyle yalnızlığa karşı
kırk çile çeker oracıkta anında
biraz ruhunda
biraz başkalarının ruhunda
ve en nihayetinde dünya kadar yaşar tekinsizliğini ruhunun
ne kötü.
| @filzofren