Çok güzel ve çok değişik bir roman olmuş ve okurken çok şey öğrendim ve çok ta sevdim yazara basarilar dilerim.alba hastalığı çok değişik ve benim de hiç bilmediğim bir hastalık ama yinede okurken hiç bilmediğim konuları bilmek kurgu bile olsa bana iyi geldi ırkı kitaplarini da okuyacağım