bilal

bilal
@bilal32
Okuyom ne mesleği
Lise3
İstanbul
53 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Ben herşeyi unuttum Çünkü hatırlasaydım Ölürdüm..."
Reklam
"Affet bu gece ölmek istedim"
Kendinizi bı emoji ile anlatın Benn⚡🪐
Kanka dediğin;
00.00✔️ 00.00✔️✔️ 00.00✔️✔️ 00.00(yazıyor...)
Midem ağrıyor sandım meğersem yediğim kazıklar batıyormuş...
Reklam