bilge ycl

bilge ycl
@bilgeycl_25
Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.
Geçtiğin her güzel yerde, gördüğün her güzel manzarada, duyduğun her güzel müzikte yanında birini arıyorsun... bu yüzden geceleri ağlarken hep yalnızsın!
Reklam
Suratına bile tükürülmeyecek insanların uğruna ne canlar feda ettik be.
Yoruldum patron!
Yoruldum patron! İnsanların insanlara saldırmasından, çocukların ömrünün kelebekten az olmasından, adaletin bozguna uğradığı bu dünyada yoruldum.
Kimisi mışıl mışıl uyurken kimisi usul usul ölür. Gecenin kanunu bu!
Ne ben Sezar’ım, ne de sen o Brütüs’sün. Ne ben zatına kızarım, ne de zatın zahmet edip ban küssün. Biz artık seninle düşman bile değiliz!
Reklam