Namütenahi

Namütenahi
@binamutenahi
“Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı!” Tolstoy
Audi, vide, tace, si vis vivere Bir çay koy kendine, aç kitabını. Mutluluğa dal. Kimseden fayda yok kitaplardan olduğu kadar. Audi, vide, tace, si vis vivere. Dinle, gör, sus, eğer yaşamak istiyorsan. Okumaya başla... Ve hayatı sessize al.
Destek Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

Namütenahi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
5 günde okudu
·
2025 17. kitabı
Canan Tan
7/10 · 644 okunma
Ağlamaktan korkma yavrum! İnsan ,yeri geldiğinde ağlamayı bilmeli... Ağlamak, ruh ve bedenin , yolunda gitmeyene verdikleri ortak tepkidir!
Alıntı