Geçmişine takılıp kalarak geleceğini inşa edemez, arkana bakmaktan önünde parlayan ışığı göremezsin. Çünkü aynı anda iki yerde olman mümkün değil. Ya geçmişinde boğul ya da geleceğinle ışılda !
+Sanırım yıldızlar beni sevmedi...
-Şunu söylemeliyim ki... Yıldızları siktir et. Gökyüzünde parlamak varken birkaç aptal insanın dilek tutma ritüeline kendilerini kurban edip kayacak kadar aptallar, seni sevmelerini nasıl bekleyebilirsin ki?
-Gökyüzünü sevmeyen seni nasıl sever ?