Hayatıma giren insanların bulundukları yere tutunma çabası olmadığında ipi sağlamlaştırmaya çalışmam ve koparırım. Koparmadan önce de bir kaç defa uyarırım. Her insan ilişkimde böyle yapıyorum ama sonra gelip bana mağduru oynuyorlar. En nefret ettiğim şey de bu oluyor. Hiçbir duygum kalmadığı vakit bana gelirseniz bulacağınız tek şey duvar olur
İnşallah gelecek Ramazan'a kadar zalimlerin zulmü altındaki tüm mazlum Müslüman kardeşlerimiz sonunda refaha kavuşur. Çok zor bir ihtimal biliyorum ama Allah büyüktür
"Bir ömür sıla çektiğim o kalbe, seninle kavuştum. Meğer sıla çektiğim kalbim değilmiş. Meğer benim sılam ezelden senmişsin. O gece yağmur yağarken benim sılam sona ermiş, o gece benim kalbim göğsümün içine geri yerleşmiş. Yağmur dinmiş, sıla bitmiş. İyi ki gelmişsin."