E.

E.
@birkitapsandali
Sizin de kalp kapınız çalıyor mu bazen?    Belki de artık açma zamanı gelmiştir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhametin ilahi bir büyüsü vardır. Gizli askerleri vardır. Görünmezler. Ama bilirsiniz, oradadırlar, bazen surete bürünür çıkar karşınıza, bazense gizli gizli iş görürler.
"Bu kadar kitap okumak seni epey entelektüel yapmıştır" dedim. "Hayır" dedi. "Sadece bir kitabı daha iyi anlayabilecek hale getirdi." Raflara yöneldi ve Kuran'ı Kerim'i eline aldı.
Kafamın dağılması için okuduğum kitabın, kaldığım sayfasını açtım. Sayfanın başında aynen şöyle yazıyordu: Hayatta hiçbir şey tesadüf değildir. Rabbim her şeyi zamanına göre yazmıştır. Ve inşallah derse yakaran, inşa eder Yaradan.
Görmüyoruz. Hayır, görmek istemiyoruz. Belki yanından geçerken bakmıyoruz.