Rabbim bu zorlu süreçte tüm kullarına rahmeti ile muamele ettsin, sizden ricam bu süreçte hiç bir gönderi hikayeye Allah cezalandırıyor gibi bir algı ile insanların kendini daha berbat hissetmesine sağlamayın.
İnsanlar gerçekten zor durumda ve pskolojileri çok kötü daha da kendilerini suçluluk duygusuna itmeyin.
Allah rahimdir, rahmandır. Merhametlidir.