Senâ`

Senâ`
@birsenaa
Ben bir samanyolu bedevisiyim artık..
Kadîm bir ilkedir: Bir şeyin varlığının kıymeti kaybedildikten sonra anlaşılır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzüne sınır koyarak kendini korumayı düşünen insan, kendi nefsine sınır koyarak yeryüzünü kendinden korumalıdır . Bu da ancak, kudemânın deyişiyle, tîne din donu giydirilerek mümkündür. Bu nedenle denmiştir ki, sûfi/âşık, yeryüzünü/mâşûkunu kendinden koruyan kişidir.
Sahih bir gelecek tasavvuru ancak ve ancak sahih bir geçmiş tasavvuruna sahip olmakla mümkündür.
XXI. yüzyıl, bazı insanlar için daha iyidir; insanlık için değil!
Kendi varlığını başkasının yokluğu üzerinden kurgulayan her türlü sistem yıkıcı olmak zorundadır.