İnsanlar verimlilik virüsüne mi yakalandı? Yalnızca verimli hayatlar mı istiyorlar? Gözleri açık hayal kurmayı, boş boş konuşmayı, şiirler yazmayı, roman okumayı, güzel yemekler pişirmeyi, tereddüt etmeyi, yanılmayı, acele etmemeyi kendilerine yasaklayacaklar mı?
Haksızlık öfke yaratır, buna hiç kuşku yok. Ancak, bu öfkeyle ne yapacağımız bize kalır. Her şeyi kırmak mı? Yıkılmak mı? Ya da bu öfkeyi adaleti kurmak için kullanmak mı?