Bir kitle var ki iki satır alıntı'yı kendi çapında içselleştirip olumsuz yorumlar yapıyor ! Sevgili arkadaşlar alıntı hoşunuza gitmeyebilir ama yorumlarınızı yapıcı eleştiri biçiminde yapalım :) Saygı Sevgi ve Hoşgörü ile kalın. ❤️
Bazı insanlar karanlık bir kuyu gibidir, yanında yıllar geçirseniz bile tanıyamazsınız, bazı insanlar ise açık kitap gibidir, daha ilk gördüğünüz anda anlarsınız. onlar kendilerini gizlemeye gerek duymazlar.
/ Ahmet Ümit
Bundan sonraki halim ancak yarım bir varlık olacak; ben artık o ben olmayacağım. Gün geçtikçe kendimden ayrılıyor, uzaklaşıyorum.
/ Michel de Montaigne