Yagmur

Yagmur
@blackcat_
Guess who's back
öğrenci
17 Temmuz
93 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
"Ben... onu seviyorum üzgünüm" dedim. "Birini sevdiğin için üzgün olamazsın," dedi ve benden sadece birkaç adım ötede durdu. "Elinden bir şey gelmez, hatta bu artık senin için iyi olmasa bile. Bunu en iyi ben bilmeliyim."
Reklam
İnsanı kahreden bu hayattan kaçıp kurtulabilmeyi istiyordum ama her şeyin iyiye gideceğini umarak bütün bunlara katlanmaktan başka çarem yoktu.
İşleri daha da basitleştirmek için onun da istediği gibi onunla hiç tanışmamış olmayı dileyebilirdim. Ama onu düşündüğümde bunu dileyemiyordum.
Aşk
Mantığım ondan nefret etmem gerektiğini haykırırken onu sevebilir miydim?
Aşk