ağlamaktan diyorum için altüst oldu mu
yani miden bulanana kadar öğürene kadar ağladın mı
belki istemediği halde sırf sen üzülme diye yanında duran birinin merhameti ağır gelmedi sana
seni sevmediği halde kimse yanında durmadı sen üzülme diye çünkü bunu duyduğunda üzülmezdin
ya zaten sanki seni sevmeyen birinin yapay bi şekilde
yanında durmasına ihtiyacın varmış gibi