Ben insanlara sarılmayı çok severim,bence her türlü selamlaşmadan daha iyidir. Bazen bir insana nefretini de,sevgini de,hayal kırıklığını da,hayranlığını da sarılarak belirtirsin. Ve benim sarılmayı çok sevdiğim biri varrr.
lena.
Hep sarılalım olur mu?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Hiç zamanda geriye gidip bir hatayı ya da pişmanlığı düzeltmek istediniz mi? Peki bunu yapamadığınızda o hatayla ya da pişmanlıkla nasıl yaşıyorsunuz?