Kendini zihninin içinde sözde "acı" bir
düşünce ile oyalayıp duruyorsun. Olmayan bir acıyı hayatında kökleştirene kadar düşünmeye devam ediyorsun. İnan hiç kimse sana bu kadar uzun vadeli ve köklü bir kötülük yapamaz.🦋
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sonra, hayata bir basamak daha çıkıyorsun.
Her basamakta bir yalnızlık daha..
Gün geliyor, dönüp bakıyorsun
Seyrediyorsun kendini,
Artık kendine ait olmayan bakışlarla..
Ve Soruyorsun..!"
Benden Ne Kaldı
Metroda gidiyoruz oturduk yanyana konuşuyoruz bir anda kahkaha atmaya başladı bende canım yansımasından bunun gülüşünü izliyorum ama en güzel kare idi. Bence bir kadının gülmesi dünyadaki en güzel şey.