B.

9/10
·75 syf.·
2025 38. kitabı
Peter Handke'nin 51 yaşında intihar eden annesinin ölümünden sonra yazdığı, acısını dönüştürdüğü harika bir kitap. Uzun zamandır okuduğum en iyi kayıp acısı metiniydi. Kitaptaki en iyi cümlesi de şuydu '' Onu günlük işlerde; özellikle de mutfakta hatırlamanın verdiği acı. '' Bu cümle beni tokatlayıp, yerden yere attı.. Malesef bizler de ruhlarını, arzularını, hayallerini kenara koyup yan mutfakta yemek yapmaya çalışan annelerimizi çok geç tanıyoruz. Umarım onların acılarını kayıp yaşamadan duyarız. Küçük bir metin ama uzun süre etkisinde kalacağım o kesin.. Tavsiyemdir
Mutsuzluğa DoyumPeter Handke · Ada Yayınları · 1985435 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
'' Geceleri hâlâ apansız uyanıyor, dehşetten soluğumu tutarak, her an daha da çürüdüğümü hissediyorum. ''
'' Dahası bırakılmış ve sevgiye gereksinen biri gibi geldi karşımda duran ölü beden. ''
''Hep güçlü olmam gerekti, ama ben, güçsüz olmayı isterdim. ''