Büşra

Büşra
@bsrbircnn
Lâ Yukellifullâh
Hiç olmaz dediğin yerden çiçeklenmeyi bekliyorsun
Reklam
Sana dair iki zan besleniyor içimde. ya beklenen hüsran yada beklenmedik ön yargıyla bezenmiş haksızlık.. Yine de benden yana olsaydın ikimizden yana olurdum
Gönlüm ile çelişmiyorken doğrularım ile neden çelişiyordu..
Ben bir garip Yunusum yazdığım sensin.
Hasılı; en kötü gün aslında birisini kaybettiğiniz gün değildir, ondan sonraki günlerdir
Reklam