Selamünaleyküm dostlar !
Sevgili @_birvaize Fatma Bayram Hocamızdan yine muhteşem bir eser.
Kitap 4 bölümden oluşuyor ;
*Neye , Nasıl inanır, Niçin isteriz ?
*Yaratılışın Anlamı
*Yaratan da O (cc) Yöneten de
*Hac’la gelen Medeniyet
Hocamız ,Merhum Elmalılı Hamdi Yazır tefsirinden belli bölümleri bize açıklarken hayatın içinden örneklerle desteklemesi daha kolay anlaşılmasını sağlıyor . Hocamızın kalemini ve okurken bende açtığı pencereleri çok seviyorum , ufkumu genişletiyor .
Tefsir okumaya başlamak isteyenler için giriş niteliğinde bir kitap .
Kitaptan Alıntılar ;
Hayatta yol almak istiyorsan , yüklerini azaltacaksın!
Herkesin kendi imkanları dahilinde yapabileceği bir iyilik mutlaka vardır !
Kur’an insanın bu dünyadaki yaşama kılavuzudur.
Size ne kadar çok nimet verilmişse , sizden o kadar çok şey isteniyor demektir.
İyilik bumerang gibidir. Başkası için yaptığınızı zannedersiniz ama en büyük faydası sizedir.
Mutlaka okuyun , okutturun . Gönülden tavsiyemdir
Her daim sevgiyle kalın !