Büşra Kaya

Büşra Kaya
@bukett540
"çocukluğum beni görse" ağlar mesela kapı çalsa çocukluğum gelse Sarılsam .... 😥😥😢😢😥😢😥😢
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onlarca kitap okudum sadce tek bir paragrafa takılı kaldim . Diyorki; "BEN SENİ KENDİM GİBİ SANDİM" BEN HERKESİ KENDİM GİBİ SANDIM 😥
"İnsan kaderiyle büyür sabrıyla güzelliklere yürür"
Küçücük bir mutluluk istiyorum o kadar küçük olsun ki istemesin kimse benden onu ...
Çok sevene değil güzel sevene gönül verİN. Önemli olan incitilmeden güzel sevilmektir❤️💔💔