Burcu

Burcu
@burcuesen
“İnsan, düşleri öldüğü gün ölür.”
Birinin hayatında kötü karakter olmam umrumda değil. İyi bir insanım ve iyi bir kalbim var. Eğer senin hikayende kötü bir karaktersem, muhtemnelen bunu hak etmişsindir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Meğerse vazgeçmek tek başına yapılan bir eylem değilmiş. Vazgeçmek, karşındakinin seni mecbur bıraktığı bir işmiş.
Yok sayıldığın yerde, var olmaya çalışmışsın.
Acını görüyorum, nasıl kıvrandığının da farkındayım. Peki ya sen, ben aynı durumdayken kafanı nasıl çevirdiğini hatırlıyor musun?
Birine; sizinle nasıl iletişim kurması gerektiğini, saygılı davranmasını ve duygularınızı anlamasını sürekli olarak hatırlatıyorsanız doğru yerde değilsiniz demektir.