Birinin hayatında kötü karakter olmam umrumda değil. İyi bir insanım ve iyi bir kalbim var. Eğer senin hikayende kötü bir karaktersem, muhtemnelen bunu hak etmişsindir.
Birine; sizinle nasıl iletişim kurması
gerektiğini, saygılı davranmasını ve
duygularınızı anlamasını sürekli olarak hatırlatıyorsanız doğru yerde değilsiniz demektir.