bu kitap hakkında ne düşünmem gerektiğini hala bilmiyorum. yani kesinlikle kötü bir kitap değil. hatta çok güzel yerlere de değiniyor ancak okurken şunu düşündüm. " ya bu konuyu bu kadar sayfada anlatmaya gerçekten gerek var mıydı?" sonuna gelince evet değdi neyse ki dedim ama sonuna gelene kadar birazcık zorladı. tavsiye ederim konusu bakımından, konunun işleyişi bakımından güzel bir kitap