İnsanlarla her gün farklı kafelerde sürekli 'oturup' takılmayı değil de evde, kitap okuyup, film seyredip, bir şeyler öğrenmeyi tercih ettiğimizde asosyal; boş muhabbetlerine gereksiz kahkahalar atmayınca sıkıcı; ciddi seyler konuştuğumuzda depresif oluyoruz. Onların gözünde.