atlas

atlas
@busjoon
entp 8w7 sp/sx
"Oyunda zor bir seviyeyi geçmek ilk başta imkansız gelse de... tekrar tekrar denedikçe.. Kolay gelmeye başlar."
Reklam
bu kadar basit bir şeyi hangi ara unuttum ben.. ben tek başıma savaşmıyorum ki.. Bana emanet ettikleri son topa defalarca duvara çarpacak olsam da VURACAĞIM! VURACAĞIM ÇÜNKÜ BEN ASIM!!
şimada ''SUGAAAAA!!! BİR KEZ DAHA!!'' pekala. As bekliyor pas istiyor
defalarca ''duvar'' tarafından geri püskürtülseler de ben onları birbirine bağlı tuttuğum sürece... ''O YÜZDEN BİR KEZ DAHA TOP İSTE AS OYUNCU!!!''
''Bir kez daha topa vurmak istiyorum.'' ''İyi o zaman. Bu kadarını duymak benim için yeterli.''