Birden ellerine otoriteyi geçirenlerde olduğu gibi , Scarlett de baskı uygulama ve hükmetme içgüdüsünün etkisi altına girdi. Onun böyle davranması , çok kötü bir yaradılışa sahip olmasından değildi. Bunun nedeni Scarlett'in kendine güven duymaması ve yeteneksizliğinin farkedilmesinden korkmasıydı. Ayrıca yüksek sesle bağırmak ve kendisinden korkulmasından da hoşlanıyordu. Bir de fazla gergin olan sinirlerini böyle davranarak sakinleştiriyordu .
Bunlar hep bahane Scarlett ! Her zaman savaş çıkacak . Çünkü erkekler savaşa bayılıyorlar . Tamam kadınlar sevmiyorlar ama ya erkekler... Onlar kadınlara aşık olmadan önce ona tutuluyorlar .