Genelde yazarın kitaplarını beğenirim ama bu biraz ortalama olmuş nedense ama yine de okunur. Heyecanli mi hayır kurgusu bu sefer basitti daha iyi kitapları var bu yazarın
Oğlumun en sevdiği kitaplardan biri. Okurken üzülüp ağlamıştı Okumamı çok istemişti gerçekten de hüzünlü yanları vardı.ogluma o duyguların geçmesine ve okumasına çok memnunum.sizlerde okuyabilirsiniz
BambiFelix Salten · İş Bankası Kültür Yayınları · 2019635 okunma