Yapayalnız bir insan veya onların deyişiyle insanlardan kaçan, insan düşmanı biri oldum, çünkü en korkunç yalnızlık bile bana, ihanet ve kinle beslenen kötü bir toplumsal yaşamdan daha tercih edilir göründü
Şimdi tek başımayım. Baskı kalktı. İşte boş kahve fincanları. Şimdi kimse beni görmüyor, ben de değişmiyorum artık. Beni yalanlar ve cümleler için duyulan ihtiyaçlardan kurtaran yalnızlık için Tanrı'ya şükürler olsun.