"Uzaklardan, uzun yollardan geldim. Yandım, yıkandım. Kandım. Aradım. Yalvardım. Ne buldum ne duruldum. Anladım. Aradığım senin arattığın değil senmişsin meğer."
Kısa sürüyordu her mutluluk. Ne zaman kavuşma vaki olsa ayrılık yetişiyordu. Hicran vuslatın gecesi olsa vuslat firakın şafağı oluyordu. Her şafak geceye varır iken her gece fecre varıyordu. Öyle ya nerede görülmüş kavuşanın ayrılmadığı?