büşra️ şahin

İnsanlar ancak koşullar buna elverdiginde delirme lüksüne sahiptiler.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
+İnsan neden kendi kendinden nefret eder? -Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirmeme korkusu.
Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar ? Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.
+Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedeyiz, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun. -Hepimiz hissetmişizdir bunu. +Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten.
Bu dünyada hiçbir şey rastlantı sonucu meydana gelmez.