+İnsan neden kendi kendinden nefret eder?
-Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirmeme korkusu.
+Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedeyiz, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun.
-Hepimiz hissetmişizdir bunu.
+Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten.