"Eğer sunulan mutluluk bardağında sadece bir
utanç tortusu ya da bir pişmanlık tadı duyulursa gençliğin ne kadar çabuk solacağını, çiçeklerini dökeceğini biliyorum; fedakârlık, üzüntü, dağılma istemiyorum - benim tarzım değil. Ben teşvik etmek istiyorum, köstek olmak değil - minnettarlık kazanmak istiyorum, kanlı gözyaşları dökmek değil - benim hasadım gülümsemelerde, sevgilerde, tatlılıkta olmalı - bana yeter bu."
Üşüyorsun çünkü yalnızsın, görüştüğün hiç kimse içindeki ateşi yakamıyor; hastasın çünkü en güzel duygular, insana bahşedilmiş en tatlı ve en yüce duygular senden hep uzakta; aptalsın çünkü acı çekmene rağmen seni bekleyen şeylere ulaşmak için ne onlara gel diye işaret ediyor ne de kendin bir adım atıyorsun."