-sevdiğimiz her şey ölecek, oysa insan olmanın özü budur, dönmekte olan bu gezegenin üzerinde varolmakta olduğumuz şu kısa anda, zamanın ve ölümün sonunda hepimizden hakkını alacağı gerçeğine karşın
bazı i n s a n l a r ı ve ş e y l e r i sevebiliriz..'
rollomay ,yaratmacesareti