buse

"Sönük olsun ya da olmasın yıldızlar yine yıldızdır."
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam
"Böyle günlerde keşke yanımda biri olsa diyorum. Kalbim şüphelerle dolu. Ben ne yapıyorum? Bu yol benim için doğru mu? Gerçekten olmak istediğim noktaya ulaşabilecek miyim?"
Sayfa 79·Kitabı okudu
"Başkaları adına mutlu olmak neden bu kadar zordu?"
Sayfa 79·Kitabı okudu
"Beni duyan birinin olmasına sevindim."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam