buse

"İyiydim. Daha iyiydim. Şeytanlarımı ardımda, Akdeniz'de bırakmıştım ve iyiydim."
Sayfa 43·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... hemen cevap vereceğim diye çayı üstüme döktüm. Telaşla yoğrulan ruhumu ikna etmeliyim bu konuda. Cevaplarım bekleyebilir. İşe yaramayan cümlelerim de öyle."
Sayfa 26
"Allah açamadığımız hiçbir kapının önünde umutla bekletmesin."
Sayfa 26
"Kötü giden şeyleri bitirebilme kabiliyeti bize bahşedilmediğinde işin içinden çıkamıyoruz. Kötü bir şarkıya denk gelsek sesini kısarız belki, kötü bir yoldan adımlarımızı çekeriz hakeza insanları da aldığımız yere bırakırız. Ama yıl kötü. Tuşa basıp takvimi atlayamıyorum."
Sayfa 26