Fatimə

Bizde uçabilirdik kanatlarımızı kırmasaydılar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes her gördüğüne âşık oluyor. Sevdasına sahip çıkan o koca yürekli insanlar nerede?
Konuştuğun kadar şеrеfli olsaydı hislеrin; şеrеfini iki paralık еtmеzdi sеçimlеrin.
Hayat ne garip; yaşarken elinden tutan yok ölünce omuzlarda taşıyorlar
Arkadaş iletim çok işe yaradı bir sürü arkadaşım oldu. arkadaş olmak istetenler yazsın!