📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
♡ Yolu aydınlatan ışıkları alıp yanımızda götüremeyiz.
Böyle davranırsak sırt çantalarımız fenerlerle dolup taşar. Ne kadar "ışık" taşısak da bize eşlik edecek kimseyi bulamayız. Işık neye yarar o zaman?
♡ Duyduğun sevgi hiç kimseye borcu olmayan bir sevgi olsun, hiçbir mecburiyeti bulunmayan, sırf var olduğu ve kendini gösterebildiği için mutluluk duyan...
♡ "Bizdeki mantıksızlık nerede biliyor musun? İnsanlar oyunu satıyor diye aşağılıyor akıllı hocalarımız, üniversite öğreticilerimiz, sizin gibi medeniyet insanları bizi suçluyorlar ama... Bizi oyumuzu satmaya mahkûm edenleri niye suçlamıyorlar? Şimdi benim evimde hiçbir şeyim yoksa peynirim yoksa ben bu peynire karşılık satarım oyumu kardeşim. O zaman peynir kazanmayı öğret bana, bir şekilde fırsat ver. Senin evinde var tabi. Siz her gün peynir yiyorsunuz. Adam gidiyor pazardan köy peyniri adı altında o iğrenç peyniri alıyor dört milyona. Diyorlar ki pazardan peynir almayın. Ee param diğerine yetmiyor kardeşim Allah Allah."
[Süleyman, 40, Kafe Sahibi]