Can :)

Duyuyorsam sebebi var. Susuyorsam bir nedeni var. Herkes rahat olsun herşeyin bir zamanı var .
Reklam
Biz sevdik mi profide ilişki yok yazma dünya ile ilişkisi yok yazar..
Kimin ne olduğunu belli olsada . Kimsenin ne olacağı belli olamaz..
Koşarken değil düşerken yanımda olanlar dostumdur..