Can :)

İyi geceler..!
Reklam
Yürüdüğün yolda kimseyi bekleme eğer işi düşerse o sana yetişir..!
"unutma!"
Her gelen sevmez ve hiç bir seven gitmez..
Hayatta üç şey güzeldir güneşin batısı suyun akışı..
Öyle bir gel demlisin ki mesafeler anlamını yitirmeli.