Ben kendi açımdan en sevdiğim ve sevgisinden herkesinkinden fazla emin olduğum kişi tarafından birden çok aldatıldım. Bu nedenle bir insanı değerine ve özeliklerine göre diğerlerinden daha fazla sevmenin ve ona hizmet etmenin doğru olabileceğine inanıyorum, ama daha sonra pişman olmamak için insana çekiçi görünen bu arkadaşlık tuzağına güvenmemek en iyisidir.