Anneme şehir dışına çıkacağı mı söyledim, iki dk da bir geliyor başına bişey gelmez dimi? hayır dedim, yine çaldı odanın kapısı kimse seni kaçırmaz dimi? hayır anne dedim, keşke şehir dışına çıkacağını bana soylemeseydin diyor. O sırada unideyken tek başına tanımadığı bir şehirde dört yıl yaşayan, tek başına evde kalan kızı değilmişim gibi ah bu anneler..