1. Citizen Kane (1941)
2. Seven Samurai ( 1954 )
3. Gone With The Wind ( 1939 )
4. It's a Wonderful Life ( 1946 )
5. Papillon ( 1973 )
6. Cool Hand Luke ( 1967 )
7. The Man From Earth ( 2007 )
8. The Bridge On The River Kwai ( 1957 )
9. Mr. Smith Goes to Washington ( 1939 )
10. Big Fish ( 2003 )
11. Modern Times (1936 )
12. Dances With
Wise men say Only fools rush in
Akıllı adamlar sadece aptalların acele ettiğini söyler
But I can't help falling in love with you
Ama sana aşık olmama engel olamıyorum
Anlatmıştım, çekirdek yediğim zamanlar çalamıyorum ıslık, hatta çekirdek yediği zaman kimse çalamaz ıslık , sanırım bunu ben keşfettim. Ve inanmazsın belki ama ben ıslık çalarken bile seni seviyorum..
Bu I can't help falling in love 'in başındaki (ki sliver' daki UB40 versiyonunu daha çok severim nedense elvis'den) wise men'i hep White men olarak anlamışımdır ırkla alakası olanda da. Sonuçta beyaz adamlar da bilge olabilir değil mi, tek tanrımız Morgan Freeman değil sonuçta. Zaten take my hand kısmı daha çok alakadar ediyor beni genelde. Şu Instagram vb. history'lerde elini arkaya uzatan kızları seviyorum anlamsızca ben. Eliyle birlikte gerçekten de tüm hayatını almak büyük sorumluluk gerektiyor de ben de bazen veriyorum elimi (ve tabii hayatımın kalan kısmını) Nehirler hep olması gerektiği gibi denize akıyor ve ben - nedense-hep aşık olmadan duramıyorum bir türlü.
youtu.be/VqLU4wPzDVg
youtube.com/watch?v=SPizIaB...
Buna da bayılacağınızı biliyorum :).
Bu arada Andrea doğuştan glokom hastası ve 12 yaşında bir futbol kazasından sonra tamamen kör olmuş. Sesine ve şarkı sözlerine kalp.Hem de gocaman.
One of the most interesting, eye-opening books I've read. I’m familiar with Russian literature, I know Russian, but the more I read, the more I'm falling in love with them.
It's one of those Russian classics that's always on those lists. A Hero of Our Time has an interesting format. It's split into sections but these sections are all very