Ve sonra şey diye düşündüm:"Neden mutsuz bunca insan? Aşk, para, aile... Neden?"
Bulut dedi ki:"Yağmur yağacak birazdan, gir içeri kapat camını. Gözlerin ıslanacak."
İçinde hep bir sıkıntı olurmuş Uyar'ın. Sebebini bilemediği bir darlantının içinde gezermiş, yer yer de sebepsiz öfkeleri olurmuş. Sanırım ikimizin de tek ortak yönü bu halimizin cevabını bulamadan ölüşümüz olacak.