Evrenin bir başka sırrı. Bazen acı nereden geldiği belli olmayan bir fırtına gibiydi. Berrak bir yaz sabahı sağanakla bitebiliyordu. Şimşekler ve gök gürültüleriyle.
Gece dışarı çıktım ve çöle kadar gidip arabayı kenara çektim. Radyo dinlerken pikabın arkasına uzandım ve tüm o yıldızlara baktım. Hiç ışık kirliliği yoktu, Dante. Çok güzeldi.
Ve hiçbir kötücül yanı yoktu. Kötü bir dünyada yaşayıp da o kötülüğün üzerine nasıl bulaşmadığını anlayamıyordum. İnsan birazcık kötü olmadan nasıl yaşayabilirdi?