yine bir fotoğrafını gördüm gülüşün, bakışın, gözlerin, kirpiklerin bile aynı kokunda aynımı bilmem senle olabilecek bütün ihtimallerin defalarca imtihanını seyrettim ben arasaydın keşke gecenin en karanlık saatinde özledim gel diye ölümde olsa gelirdim senin olduğun her yere şimdi sen nerdesin ben nerde...💔😔