cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Kadının istediginde yapamayacağı şey yok. İstesin yeterki. Kadınların güçlü olduğunu bildiği için bazı embesiller bu şekilde kadınlara şiddet uygulayıp öldürerek , sindirmeye çalışıyorlar. Diyeceklerim bu kadar. 🤨
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşadığını sanıyorsun..!! Sonra bir şarkı çalıyor, yaşayamadıkların geliyor aklına..! Hayallerin..! Özlemlerin..!! Yarım kalanlar veya hiç başlayamadıkların..!! SONRA"mi..? Sonrası hep ZİYAN...!! Huzurlu geceler...😊
Varsın yollar uzun olsun. Varsın gözlerim görmesin seni, kulaklarım sesine hasret kalsın. Varsın, Uzanmasın ellerim ellerine, hiç dokunmasın..! Sen solumda yaşadıktan sonra. Varsın, Bana ölüm "Seni severken" nasip olsun...
______Görmeden sevebilir'mi insan..!!! Evet sever hemde kördüğüm gibi, Can olur,,,,, canan olur,,,, aş olur yüreğine, Güneş olur ısıtır, gece olur sarar,,,,, ________Düş olur uykularına, nefes olur hayatına, ________Dua dua avuçlarına alır,,,, Kelam olur diline ,,, söz olur bakışlarında, Dokunmasada elleri ellerine , yüregine dokunur, Tertemiz... ________Bazen kıskanır , sitemkar olur ama aşk İle,,,,, Beklersin,,,,, girmeden gözlerindeki derinliğe, ______Yaslayamasanda başını omzuna, Sizi içine hapseder, kokusunu hissedersin, Özlersin..!!!!! Vuslata hasret aşar bir ömür beklersin,,,,
Kalbi kırık adamlar; sigarasını sık sık ters yakar, otobüse her zaman geç kalır, ve her zaman bir sonraki otobüsü beklemek zorunda kalır. Kalbi kırık adamları, ilk görüşte tanırsınız. Kim olduklarını açıkça belli ederler. Sessizdirler. İçerisinde adı geçmeyen konular dışında yorum yapmazlar. Anlatacak çok şeyi olduğu halde, susmayı tercih ederler. Ne zaman biraz olsun mutlu olsalar, sonrasında gelecek olan mutsuzluktan korkarlar. Yağmurlu havaları sever, güneşli havalarda çiftlerin fazla bulunduğu yerlerde bulunmazlar. Çiçek satan çingeneler hiç bir zaman onlara çiçek satmaya tenezzül etmez. Bir ortama girdiğinde, bütün gözler üstlerine dönmez. Fiyakalı konuşmalar içerisine girmezler. Kimseyi etkilemek gibi bir dertleri yoktur. Ne zaman bir yerde ayrılık konusu geçse oradan uzaklaşır, bir ayrılık filmine denk gelse hemen kanalı değiştirirler. Sigarasını sigarası ile yakarlar. Genelde tuttuğu takım şampiyon olmaz. Oynadığı kupon hep ilk maçtan yatar. Sezen Aksu'yu genelde etrafta kimse yokken dinlerler. ''Seni kimler aldı , kimler öpüyor şimdi'' bir şarkı değil , bir baş yapıttır onlar için. Kalbi kırık adamlar; bir çok, elvedalar bir çok, buraya kadarmışlar bir çok, ''üzgünüm ama ben başkasını seviyorumlar'' biriktirir yüreğinde. onları üzmeyin..