ceyla

ceyla
@ceylabooks
..
GAZİANTEP
gaziantep
84 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Ben de seni bir vefalı yar sandım .. ayağıma diken battı gül sandım .. #cuma #gunaydın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın ☀️ takipçi kankalarım ❤️
İyi geceler 😘
Tolstoy şöyle diyor: “Bozulduğu zaman insandan daha korkunç bir yaratık yoktur.”
Kalbi güzel olanın hikayesi güzel biter , dediniz dediniz dediniz ; hikaye bırakmadınız.