Çağlar

Çağlar
@cglrB_
Lütfen beğeni ve rt yapmayı unutmayın Gt var
Günaydın herkese. Yeni umutlarla yeni bir gün. Kimsenin umudunu kaybetmemesi dileği ile
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir takım ol, Mesela Beşiktaş gibi. De ki; Şerefim bitene kadar seveceğim seni. ~Cemal Süreya
Beşiktaş
En kötü cevap bile hiç cevap vermemekten iyidir
“BİTTİ” deyince bitse keşke yada “BİTMESİN” deyince bitmeme ihtimali olsa
Geleceğim bekle dedi gitti... Ben beklemedim o da gelmedi ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi
Özdemir Asaf