ezgi

ezgi
@cha_ezgi
Real
Film önerisi olan varmı ... Uykum yok izlemek istiyorum Biraz fazla film izleyen biriyim :)
Anket
Reklam
Ben kendimi sevmeyi RM'den Boyumla gurur duymayı JİMIN'den istediğimi yapmayı TAE'den Her zaman gülümsemeyi J-HOPE'den Diss atmayı YOONGİ'den İstediğim kadar yemeyi JUNGKOOK'den Yüzümü sevmeyi JİN'den Öğrendim...
Dünya için bir insan olabilirsin ama bir insan için bir dünyasın 🤭🤭
İyi geceler
Korkuya bağlı seçimler yapma umuda bağlı secimler yap.
Eğer bir şeyler lezzetli ise o zaman O kaloridir:D
Reklam